mandag den 28. marts 2011

Udgivelser i Marts fra Hr. Ferdinand


GOD MOD NORDENVIND

Den 24. marts, udkommer den store international bestseller GOD MOD NORDENVIND af den østrigske Daniel Glattauer.

Bogen har solgt i mere end 1.500.000 eks i Europa.

Egentlig ville hun bare opsige sit abonnement på et tidsskrift, men en lille slåfejl i e-mailadressen bringer Emmi Rothner i kontakt med den fremmede Leo Leike.

Det sætter en lavine i gang, og den efterfølgende e-mailkorrespondance udvikler sig til et venskab, til en fortrolighed, til kærlighed, til had, til besættelse.

Det store spørgsmål bliver, hvad der vil ske når og hvis Emmi og Leo mødes i virkeligheden. Kan lidenskaben holde til det? Kan kærligheden? Kan magien?

Boghandleres begejstrede kommentarer:

"Tak for bogen God mod Nordenvind. Jeg læse lige de første sider, og kunne så ikke lægge bogen fra før jeg havde læst den færdig. Jeg håber, at det bliver en kæmpe succes. Igen tak for oplevelsen.

"FANTASTISK BOG!!!! Page turner.. Følelsesmæssig rutsjebanetur.. Blev afhængig fra første side!"

"Super god historie, og rigtig velskrevet."

"Fantastisk god kærlighedsroman som aldrig bliver "for meget". En god afstikker i bunken af krimier."

"En fantastisk medrivende kærlighedsroman, der kommer fascinerende tæt på."

"Det var en rigtig god og helt anderledes læseoplevelse, end bøger jeg tidligere har læst."

"Jeg læser ufatteligt mange bøger, jeg læser næsten kun gode bøger, alligvel hører det til sjældenhederne, at jeg får fat i en pageturner som denne."

"Jeg har læst bogen i går, det er rigtigt at når man kommer igang med den er den svær at ligge fra sig igen."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar