onsdag den 16. marts 2011

Hilsner fra 'redaktøren'

Kære læser,

Måske har du bemærket at 'Nyheder fra danske forlag' har ligget stille hen i noget tid, det skal være slut nu!

Allerød Bibliotek som er min arbejdsplads og årsag til at bloggen eksisterer, har været igennem en stor om-indretning og vi har fået chip, så der har været gevaldigt travlt med andre opgaver.

Jeg lover højt og helligt, at gøre mit bedste for at holde bloggen ved lige fremover, så du som læser kan regne med her at finde de nye kommende udgivelser fra en perlerække af de bedste danske forlag.

Jeg har lavet lidt om på måden bloggen kører på, jeg vil prøve at samle titler fra samme forlag i samme måned i et indlæg, det giver forhåbentlig bedre overblik for dig som læser.

Mange hilsner og tak fordi du følger med ;-)

Lise Falck Hansen




1 kommentar:

  1. Søde, Kære Lise,

    Hvor er du bare god. Undskyld men jeg anede sgu ikke, at du havde lavet en blog med forlagsnyheder. Jeg ved ikke lige, hvad der sker for mig. Jeg glæder mig til at følge bloggen og kan allerede se, at du giver inspiration - både bogmæssigt, men også "blog-mæssigt".
    Knus Helle

    SvarSlet