onsdag den 24. august 2011

NY BOG PÅ VEJ fra Lindhardt & Ringhof

Martin Lindstrom
Brandwashed

Hvordan kurerer man én gang for alle sin indre shopaholic? Martin Lindstrom, verdens brand-guru nr. 1, forsøger i sin nye bog, der er spækket med cases og under-holdende eksempler, som enhver læser vil kunne identificere sig med.


I denne opfølger til bestselleren BUYOLOGY tager Martin Lindstrom læserne med bag kulisserne og afslører en verden, hvor reklamefolk, marketingfolk og detailhandel ikke skyer noget middel for at vække det menneskelige begær og få folk til at købe netop deres produkt.
Vi får også et rystende kig ind i fremtiden, hvor “privatlivets fred ” vil være et stort set ukendt begreb; hvor store og små koncerner kan manipulere vores smag og præferencer, allerede mens vi ligger i moders liv.

Bogen har så yderligere det interessante twist, at Martin Lindstrom sætter sig selv på en prøve: i 365 dage må han ikke købe mærkevarer af nogen art, hverken inden for beklædning, design, mad eller drikkevarer. Intet! En slags brand-detox! Lindstrom er dansk, og han tilbringer 300 af årets dage med at rådgive virksomheder og holde foredrag om branding rundt omrking i verden. Han blev af Times Magazine kåret som en af verdens 100 mest indflydelsesrige mennesker.

Fakta om bogen
Titel: Brandwashed
Forfatter: Martin Lindstrom, på dansk ved Annette Rosenberg
Omfang: 304 sider
Isbn. 9788711417805
Pris: 349,95 kr.
Udkommer tirsdag den 20. september 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar